8 תשובות
את לא יכולה להעיף אותם הם גרים בבית ואת לא יכולה להכריח אותם לעבוד
שואל השאלה:
אני לא רואה איך התשובה שלך עוזרת לי בדיוק
אני לא רואה איך התשובה שלך עוזרת לי בדיוק
אנונימית
את לא יכולה "להעיף" אותם, תכלס זה הבית שלהם ואת צריכה להגיד תודה שהם נותנים לך להיות שם, אני ממש מבינה אותך שאני רוצה להיות לבד אני פשוט נכנסת למקלחת כי זה המקום היחידי שיש לי פרטיות, בקשר לחברים זאת די בעיה אבל את יכולה לדבר על זה איתם ולבקש מהם קצת פרטיות או להציע להם לצאת למקום מסוים.
שואל השאלה:
באמת שאני מציעה אבל הם תמיד בבית
גם כשאמא שלי הולכת אחי זוכה לזמן הזה לבד כלכך הרבה פעמים
בגלל זה הוא לא יוצא
לפעמים אני צריכה להשתחרר ואני פשוט לא יכולה
באמת שאני מציעה אבל הם תמיד בבית
גם כשאמא שלי הולכת אחי זוכה לזמן הזה לבד כלכך הרבה פעמים
בגלל זה הוא לא יוצא
לפעמים אני צריכה להשתחרר ואני פשוט לא יכולה
אנונימית
באמת שאני מבינה אותך אבל אין ממש ברירה, תנסי לנצל כל רגע שלך לבד..את יכולה להיות עם אוזניות ולנעול את עצמך בחדר, אני עושה את זה כל הזמן ולא מרגישה שהם בבית.
הי.
יש מצב נתון . וזו עובדה .
הם בבית ולא יוצאים.
תוכלי לקנות מנעול לדלת , לשים מוסיקה בחדר ולנעול.
זו תהייה הפינה שלך עם עצמך.
לא רואה פתרון אחר שיהיה ריאלי.
לא יודעת בת כמה את , ואם את יכולה , אבל עלה לי רעיון: לקנות לשניהם כרטיסים לסרט , שילכו ביחד , ויהיה לך 3 שעות חופש לבדך.
יש מצב נתון . וזו עובדה .
הם בבית ולא יוצאים.
תוכלי לקנות מנעול לדלת , לשים מוסיקה בחדר ולנעול.
זו תהייה הפינה שלך עם עצמך.
לא רואה פתרון אחר שיהיה ריאלי.
לא יודעת בת כמה את , ואם את יכולה , אבל עלה לי רעיון: לקנות לשניהם כרטיסים לסרט , שילכו ביחד , ויהיה לך 3 שעות חופש לבדך.
תצאי את מהבית
שואל השאלה:
הם לא ילכו לסרט
הם בעייתיים
ממש לא יוצאים מהבית
אופ תודה
הם לא ילכו לסרט
הם בעייתיים
ממש לא יוצאים מהבית
אופ תודה
אנונימית
באותו הנושא: