24 תשובות
אל תלכי
את תראי את האנשים האלה עוד? לא
הם חשובים לך? לא
הדעות שלהם מעניינות אותך? לא אמורות.
שימי אלף ז**ן.
שימי פס ותלכי
יהיה לך ממש כיף במכון שאת תשכחי שהתביישת בכלל
אל תשימי אל אף אחד ותלכי, אל תוותרי על זה אם את רוצה ללכת
שימי פס על כולם ותלכי, את לא צריכה להתבייש בגלל אנשים שאת רואה רק בחדר כושר..
לשים פס על כולם. ופשוט ללכת
וואוו חפרתם עם ה"שימי פס" שימי זין וכל זה.
קיצור לא אמור לעניין אותך מה שקורה שם אמור לעניין אותך רק הגוף שלף
שימי פס על כולם ולכי
הלכתי לחדכ כשהייתי 98 קילו, לאפאחד לא באמת היה אכפת. נכנסים לשם אנשים מכל הסוגים כל הזמן- גם אם זה קשיש, ילד ואפילו חתול; בניגוד למה שאנחנו חושבים זה לא רק שרירנים וחטובות. הכל בסדר. תלכי, תכניסי לעצמך לראש שאת לא חריגה לא משנה מי את ומה את, תתעסקי במטרות שלך ושימי פס על כולם(:
לכי אל תתייחסי,
תלמדי כלל אם את רוצה משהו ואת נהנית איתו אז לכי על זה ואל תתייחסי לסביבה.
אולי תחפשי בבית שלך משהו לעבוד איתו לכושר שלך ?
תעשי מה שאת רוצה, אל תתביישי.
גם אני ככה מתבייש ללכת לכל מיני מקומות לבד , אבל נראה לי שמתישהו תצטרכי לוותר על כך ולעזור אומץ וכן ללכת לשם , מקסימום תבקשי ממישהו שנראה שם בנאדם נחמד ושאת יכולה לסמוך עליו שיעזור לך להתאקלם שם ועד תוכלי לעשות זאת לבד...
שמאי גם אני היתבישתי בהתחלה כי המצב שלי היה ממש ממש ממש לא טוב אבל החרחתי את אצמי ללכת והיום אני מיתחרה באליפויות הארץ בהרמת מישקולות
תשמעי בתור אחד שהולך למכון כבר הרבה זמן אני יכול להגיד לך של90 אחוז מהאנשים שמתאמנים שמה לא אכפת מי מתאמן ולא מתעניינים בו, ככה שאין לך ממה להתבייש כל אחד עסוק באימון שלו וככה גם את. מכון זה לא מקום ששופטים בו אנשים ככה שבאמת שאין לך ממה להתבייש תלכי למכון ותתמקדי באימון שלך.
תנסי להיכנס עם חברה אם קשה לך. תנסי לבקש שייתנו לה להיכנס להיות איתך קצת. (לא יודעת אם ירשו) גם לי זה היה מביך קצת אבל באמת שלאף אחד לא אכפת. מה את עושה עם מי את עושה או מה את לובשת.
למה את מתביישת?:( אם את רוצה תעשי את זה ושאף אחד לא יעניין אותך^^
Dot
פשוט תלכי למי אכפת את באה לפתח את עצמך, זה לא מביש, זה ראוי להערכה
שימי קסדה על מה שכולם חושבים
מה ישלך להתבייש
אני הולכת 2 בשבוע לבד ולא שמן ז*ן על אף אחד שמה
שימי ז*ן (סליחה על המילה) ותלכי.
אף אחד לא יכול לשפוט אותך!
אין ממה להתבייש את צריכה לעשות את זה כי זה טוב בשבילך
עזבי את זה שלא אמור להיות לך אכפת מהאנשים הזרים בחדר הכושר, עוד יותר, להם לא אכפת ממך
לא בקטע רע אבל זה לא מעניין אותם אם את שם או לא אז פשוט לכי לשם