7 תשובות
לפחות תשתי משהו
תשתי משהו
ותקחי כריך לבית ספר.
אל תשתי שוקו;_; בבוקר זה נוראי כי זה גורם לכאבי בטן
תשתי וקחי כריך חח אני לא אכלתי כלום כבר מאתמול אני בשוק
אבל לא טוב שוקו ככ
תקשיבי לא לרצות לאכול לארוחת בוקר זה סבבה וזה רגיל. תקחי איתך כסף ותאכלי אוכל מבחוץ
את לא היחידה