6 תשובות
עם אבקה, זה טעים
כאילו בלי אבקה?
שואל השאלה:
ניסיתי עם האבקה לא יצא משהו יש בלי אבקה?
אנונימית
לא שאני יודע
יש בלי אבקה זה פשוט יותר קלוריות
עם את עושה עם אבקה ממליצה לך לשים חלב זה משפר את הטעם ועם את צימחונית או טבעונית שימי חלב סויה בטעם וניל.
קני משקה חלבון מוכן מהסופר או שתקחי יוגורט 20 גרם חלבון שימי בבלנדר עם חלב קרח ממתיק מסוים וקינמון או תמצית וניל או פרי וזה יצא ממש טעים