7 תשובות
שואל השאלה:
זה לבגרות בספורט חהה לא אכפת לי אם יהיה לי 14:40 זה עובר
זה לבגרות בספורט חהה לא אכפת לי אם יהיה לי 14:40 זה עובר
אנונימית
חח איטי איטי אבל אפאחד פה לא מסוגל כולם פדלאות
בקטנה כולה מבחן בספוקט
בקטנה כולה מבחן בספוקט
זה ממש מעט, את האמת.
אלה רק 2 קילומטרים, לא אמורים לרוץ ספרינט, אבל זה לא אמור לקחת רבע שעה.
אלה רק 2 קילומטרים, לא אמורים לרוץ ספרינט, אבל זה לא אמור לקחת רבע שעה.
זה איטי..
אבל אתה תמיד יכול להשתפר
אבל אתה תמיד יכול להשתפר
תקשיב זה נחשב די איטי אבל זה תלוי בך, בעיות רפואיות, משקל כבד וכו'...
שואל השאלה:
כאילו זה לא טוב?
כאילו זה לא טוב?
אנונימית
זה די איטי
באותו הנושא: