5 תשובות
לא ללכת על מדרכה מעוקלת ולא ישרה
לא לשים עקבים דקים מידי אם את לא רגילה כי על דקים יותר קשה
ופשוט תהיי איתם בבית תנסי להתרגל ככה שלא תלכי עקום כזה
ופשוט תהיי איתם בבית תנסי להתרגל ככה שלא תלכי עקום כזה
אל תחשבי על זה יותר מידי ותסתכלי ישר כשאת הולכת טני תמיד מוצאת נקודה להתמקד בה וזה ממש עוזר
אני מניחה שזה מובן אבל לדאוג קודם כל להניח את העקב ואז את שאר הרגל על הרצפה (כאילו ללכת מהקרסול) ולא לשים ישר את החלק הקדמי או את כל הרגל בבת אחת
ואם רק התחלת ללכת על עקבים אז עדיף נמוכים ומרובעים (יותר קל בהתחלה)
ואם רק התחלת ללכת על עקבים אז עדיף נמוכים ומרובעים (יותר קל בהתחלה)
ממליצה ממליצה לא ללכת על מדרכה טלולה כזאת, שמעי בפורים הייתי עם איזה עקב 12 סמ עוד שניה מתתי זה חא אפשרי ללכת שם, אם את יודעת שאת תהיי במקום עם ריצפה ישרה ושאין לך הרבה ללכת מחוץ למקום שאת צריכה את תסתדרי מעולה עם זה.
ופשוט תעמדי עם גב זקוף
ופשוט תעמדי עם גב זקוף
באותו הנושא: