התחברות הרשמה

אני מנסה להציב לעצמי שני מטרות ולראות אם אני יכולה לעמוד בהם,

אחת-ללמוד להנות מהלבד שלי כי אני מוצאת את עצמי הרבה פעמים מחפשת את הזמן הזה אבל בפועל כשאני לבד פתאום אני קצת בסוג של דיכאון כזה
והשנייה היא לתת לעצמי להפתח למישהו רגשית,מאוד קשה לי להפתח ולא הייתי רוצה שיותר מדי אנשים ידעו עלי יותר מדי,אבל מספיק שיהיה מישהו שאני קצת בקטע שלו לא הייתי רוצה שהתכונה הזאת שלי תהיה מה שתהרוס לי.
אם יש לכם המלצות כלשהן אשמח לשמוע
30 במרץ 2019, 22:03
מטרותמוטיבציה    
תשובה אחת
אני לא לושבת שלהנות בלבד שלך זה סבבה
ואם תפתחי למישהו כבר לא תהיי לבד
בהצלחה, תמיד פה לכל דבר (;
K
Kvarlo
באותו הנושא:
להציב מטרה זה מביא מוטיבציה?
מה המשימות/מטרות שהצבתם לעצמכם החופש?
אפשרי לרדת 30 קילו ב100 ימים? אני רוצה להציב לעצמי מטרה
אני מנסה להציב לי כל הזמן מטרה שהיא לא להיות בפלאפון הרבה...
השנה סימנתי לעצמי מטרה לצום ולשמור כיפור
איך להציב לעצמי מטרות ושבאמת אעשה אותם?
שמתי לעצמי מטרה.
איך אומרים באנגלית תקנית "להציב מטרה ולהשיג אותה"?
פסיכולוג יכול להדריך אותי איך להציב יעדים ומטרות בחיים ואיך לנהל את הזמן?
איך להציב מטרות ויעדים בחיים?
לא יודע איך להציב מטרות ויעדים בחיים,