7 תשובות
תתגברי ואל תאכלי עוד
תכלס לישון באמת הכי משחרר, אל תחשבי יותר מידי
לעצור את עצמך..תתעסקי במשהו אחר
להפסיק לא לאכול עוד
הולכים לישון
תאכלי עוד
לכי על עוד