5 תשובות
תאכל עוד
אנונימי
מסכן שלי
אוי פשוט תגיד תודה.
בכיף אני מתחלפת איתך
תגיד תודה שאתה לא צריך לפתוח כפתור
תגיד תודה שאתה לא צריך לפתוח כפתור
יאח גם אני
באותו הנושא: