5 תשובות
תאכל עוד
אנונימי
מסכן שלי
אוי פשוט תגיד תודה.
בכיף אני מתחלפת איתך
תגיד תודה שאתה לא צריך לפתוח כפתור
יאח גם אני
באותו הנושא: