4 תשובות
זה סוג של וירוס המצוי אצל צעירים, תשתה הרבה מים, מרקים, תה צמחים. ושוב, חשוב הרבה הרבה מים הוירוס הזה מאבד הרבה נוזלים בגוף. וזה בד"כ עובר אחרי תקופה.
בכל זאת כדאי ללכת לרופא.
בכל זאת כדאי ללכת לרופא.
תראי העיקר שיש לך מגבונים ;-)
לא מספרים דברים כאלהה
תרגישי טוב חח
לא מספרים דברים כאלהה
תרגישי טוב חח
אנונימי
זה מתזונה לא מאוזנת..
אפשר את זה ביותר מגעיל?
בעע עליך
בעע עליך
באותו הנושא: