4 תשובות
לא, זה לא ישנה כלום אם תאכלי פחות היום. תאכלי כרגיל, יום חדש דף חלק חדש.
זה בסדר
אבל בערב אל תאכלי רק מעדן תאכלי חביתה עם ירקות.
גם אני אכלתי כמוך אתמול והיום אני צמה
שואל השאלה:
זה לא טוב לצום , את רק תשמיני מזה
אנונימית