7 תשובות
אין לי ממש ספציפית לפסיכומטרי כי אני בעצמי עושה (לומדת בבית)
בעיקרון אם תחשבי על זה זה כמו מודול f באנגלית, שצריך להביא טיעונים בעד או נגד בדרך כלל
תכתבי בנקודות רעיונות מרכזיים ותפתחי אותם
שואל השאלה:
אני צריכה בעברית.וזה לא תמיד בעד או נגד. למרות שגם זה קשה לי
אנונימית
מן הסתם אני יודעת חח אני נותנת לדוגמה את המודול f כי היה צריך לכתוב קטע טיעוני
את לא נבחנת על רמת השכנוע, אלא על הדרך שאת מנסחת את הדברים.
אותי לימדו בקורס להסתכל על כל שכבות האוכלוסייה/על ה"שחקנים" הקשורים לאירוע/על תחומי חיים שונים (כלכלי/בריאותי/נפשי/פוליטי וכו').
נגיד- מצעדי גאווה.
שחקנים- שוטרים ופקחים ששומרים על האירוע (מצד אחד זה בזבוז כוח אדם שיכול להגן על אנשים אחרים, מצד שני זה מפרנס אותם).
תחום כלכלי- מפגשים בין האנשים מעלים את ההכנסות של אותם החנויות באזור באותו היום
תחום בריאותי- כל המשאיות שבמצעד פולטות זיהום אוויר
תחום ציבורי- מצד אחד חוסם כבישים ומעכב אנשים, מצד שני זה אירוע שמפגיש בין שכבות אוכלוסייה ומקרב את חלקי העם להתאחד.
כל אלה בעד ונגד שעכשיו חשבתי עליהם, מקווה שהבנת את מה שניסיתי להעביר.
אנונימי
שואל השאלה:
גם אותי לימדו לעבוד עם שחקנים והיבטים כלליים, הבעיה היא שבזמן מבחן אני ממש מסתמכת על חוזק הטיעון במקום איך לשלב אותו בפסקה מה שגוזל ממני זמן יקר, ובסופו של דבר יוצאת עם פסקת טיעון שכוללת טיעונים חלשים.
אנונימית
קידום?
בכל מקרה, אין לי מה לייעץ חוץ מהעניין שאת צריכה טיעון שאת יודעת שתוכלי לבסס אותו הכי טוב ולנמק אותו, גם אם הוא נחשב ל"נימוק לא משכנע". תתרגלי מידי יום טיעון אחד לפחות עד הבחינה
אנונימי
שואל השאלה:
אכן כן,
תודה רבה
אנונימית