2 תשובות
בסופו של כל יום, לפני השינה, תחשבי על 3 דברים טובים שקרו לך באותו יום/3 דברים שאת מעריכה שיש לך בחיים.
או משהו שאני עשיתי- בתחילת 2018 התחלתי לשים כל יום בצנצנת פתק עם זיכרון טוב או חוויה טובה שהייתה לי, השתדלתי לשים לפחות פתק אחד כל יום-יומיים. בסוף 2018 פתחתי את הצנצנת והתחלתי לקרוא את כל הפתקים וזה באמת הביא לי נקודת מבט קצת יותר חיובית על החיים שלי :)
או משהו שאני עשיתי- בתחילת 2018 התחלתי לשים כל יום בצנצנת פתק עם זיכרון טוב או חוויה טובה שהייתה לי, השתדלתי לשים לפחות פתק אחד כל יום-יומיים. בסוף 2018 פתחתי את הצנצנת והתחלתי לקרוא את כל הפתקים וזה באמת הביא לי נקודת מבט קצת יותר חיובית על החיים שלי :)
להקיף את עצמך באנשים שעושים לך טוב. ולעשות דברים שמשמחים אותך :)
באותו הנושא: