16 תשובות
שואל השאלה:
בכמה ירדת במשקל רוני? אם אפשר לשאול
בכמה ירדת במשקל רוני? אם אפשר לשאול
אנונימית
שואל השאלה:
ואם אני אשלב אימוני בטן עם הליכות?
ואם אני אשלב אימוני בטן עם הליכות?
אנונימית
שואל השאלה:
ומתי אני אראה תוצאות?
ומתי אני אראה תוצאות?
אנונימית
שואל השאלה:
התחלתי כבר מאתמול עם ההליכות ואני מקפידה לעשות הליכה של שעה בלי עצירות ואני אשלב ממחר את זה עם אימוני בטן ואני אוכל רגיל רק הרבה פחות מתוקים ומלוחים זה בסדר ככה?
התחלתי כבר מאתמול עם ההליכות ואני מקפידה לעשות הליכה של שעה בלי עצירות ואני אשלב ממחר את זה עם אימוני בטן ואני אוכל רגיל רק הרבה פחות מתוקים ומלוחים זה בסדר ככה?
אנונימית
לא זוכרת מדוייק אבל בערך 5 קילו אולי יותר
תזכרי שזה גם היה בחופש הגדול ויצאתי לאכול הרבב
תזכרי שזה גם היה בחופש הגדול ויצאתי לאכול הרבב
שואל השאלה:
ובלי קשר יש לי גם הליכון בבית אז אני יכולה להשתמש בו ולעשות על זה ריצה ובחוץ לעשות הליכה
ובלי קשר יש לי גם הליכון בבית אז אני יכולה להשתמש בו ולעשות על זה ריצה ובחוץ לעשות הליכה
אנונימית
שואל השאלה:
חחחח וואו אמאלה אתם לא מבינים איך אני מתרגשת לעשות כושר בשביל לרדת במשקל זה ממש חשוב לי כי אני לא אוהבת את הגוף שלי
חחחח וואו אמאלה אתם לא מבינים איך אני מתרגשת לעשות כושר בשביל לרדת במשקל זה ממש חשוב לי כי אני לא אוהבת את הגוף שלי
אנונימית
שואל השאלה:
למה חשוב לרוץ בחוץ מאשר בהליכון?
למה חשוב לרוץ בחוץ מאשר בהליכון?
אנונימית
שואל השאלה:
וואו כל הכבוד לך לגבי על איך שירדת במשקל הכוונה והתאמצת ולא ויתרת
וואו כל הכבוד לך לגבי על איך שירדת במשקל הכוונה והתאמצת ולא ויתרת
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני אשמח שתשלח לי את המחקר
כן אני אשמח שתשלח לי את המחקר
אנונימית
אחלה של בן אדם כמה דברים,
1) הליכה ואימון בטן זה שתי פעילויות שונות לגמרי
2) אתה טועה ובגדול, פעילות אירובית כמו ריצה שורפת הרבה יותר קלוריות מאימון בטן שעובד רק על הבטן
1) הליכה ואימון בטן זה שתי פעילויות שונות לגמרי
2) אתה טועה ובגדול, פעילות אירובית כמו ריצה שורפת הרבה יותר קלוריות מאימון בטן שעובד רק על הבטן
אנונימי
וגם ריצה על אדמה רגילה דופקת את הברכיים
אנונימי
ואפילו במחקר ששלחת כתוב שעדיף הליכון
אנונימי
שואל השאלה:
בהתחלה ההליכה נעשית טיפה איטית ולאט לאט עם הזמן אני מגבירה את הקצב והולכת מהר לא בבת אחת
בהתחלה ההליכה נעשית טיפה איטית ולאט לאט עם הזמן אני מגבירה את הקצב והולכת מהר לא בבת אחת
אנונימית
אני עשיתי את זה כמעל כל החופש הגדול וממש ראיתי שיפור.
אצל כל אחד זה משתנה
בהצלחה (:
אצל כל אחד זה משתנה
בהצלחה (:
צריך לעשות הליכות למרחק וצריך שהן יהיו מהירות יחסית.
באותו הנושא: