2 תשובות
היי לא דיברנו מלא זמן. הכל טוב?
מה קרה נעלמת?
/
הרבה זמן לא שמענו ממך , מה איתך?
/
או נגיד אם הוא מעלה זטורי או משהו אז להגיב לו על הסטורי
/
הרבה זמן לא שמענו ממך , מה איתך?
/
או נגיד אם הוא מעלה זטורי או משהו אז להגיב לו על הסטורי
באותו הנושא: