10 תשובות
שיהיה לך בכיף(?)
אני יכולה להבין אני כן מאמינה אבל גם לי יש שאלות זה אנושי אני חושבת שאם יש אלוהים זה לפי התורה שלנו כל שארת הדתות (איסלם ונצרות) זה על פי התורה שלנו רק ששינו את זה הנוצרים בישו והמוסלמים בנביא מוחמד אבל בתאכלס זה על התורה שלנו
מאוד הגיוני, הכל טוב :)
אנונימית
זו מסקנה מעולה, כל הכבוד שהגעת אליה לבד, זה לא מובן מאליו
לא.. אחלה סיבה להשתחרר מכבלי היהדות..
לא מוזר בכלל, את לגמרי צודקת
לדעתי היא הכי נכונה כי היא פשוט לא מאמינה בבן אדם מסויים אלא במשהו יותר גדול שיש מאיתנו... לאלוהים אין צורה או גוף..
ולדעתי בגלל זה זה נכון.
בן אדם רגיל לא יכול שיהיו לו את הכוחות האלה לדעתי..
ממש לא זה בסדר גם אני ככה