התחברות
הרשמה
אכלתי הרבה או מסודר וטוב?
אכלתי כל היום
בוקר
2 קערות קורנפלקס(בהפרשים של כמה שעות)
4 שקדים ותמר
קציצה 3 תפוחי אדמה פיציים מלפפון
בננה
ביניים
תפוח חצי יוגורט
ערב
חצי לא שלם אבוקדו
ביצה עלה חסה וקצת גבינה
5 במאי 2019, 19:58
ירידה במשקל
תפריטים
2 תשובות
זה בסדר
May | מֵיְי
זה טוב מאוד, תמשיכי ככה.
M
MiTrosYuki
באותו הנושא:
בנות כשהשיער של גבר לא מסודר והוא לא הסתפר הרבה זמן זה מוריד ממנו?
החלטתי שאני אוכלת ביום 800 קלוריות גג.אכלתי היום לחמניה ריקה מקמחמלא ונס(בדרכ אני אוכלת יותר מסודר פשוט היום לאהיהליזמן)
בנות- מעדיפות מישהו עם קצת זיפים מפוזרים כאלה או מישהו עם הרבה זיפים ומסודרים?
אני לא מבינה!אכלתי מסודר אתמול אני בדיאטה אני אוכלת טוב כבר איזה חודש מצליחה לרדת הכל טוב ואז
אכלתי הרבה קלוריות היום? בכללי אכלתי הרבה?
דוגמה לפחמימה מסוג דו-סוכר ורב סוכר בבקשה לרשום מסודר :) <3
אני רוצה לעשות קוקו גבוה אבל השיער שלי גלי והוא לא נראה מסודר איך שיראה מסודר?
איך זה יכול להיות שאחרי שאכלתי כעבור שעה-שעתיים הבטן שלי מקרקרת שוב? אכלתי אוכל משביע, וגם אני אוכלת מסודר בד"כ 5 פעמים ביום...
אכלתי לא מסודר ולא טוב לדיאטה: (לא היה לי חזה עוף וכאלה)
איך עליתי אם אכלתי ממש מסודר אני שוקל 59.4 ואני 61.2 עכשיו זה לא הגיוני פשוט
אכלתי טוב? או קצת מידי או הרבה מידי: