התחברות
הרשמה
אכלתי לא מסודר ולא טוב לדיאטה: (לא היה לי חזה עוף וכאלה)
יוגורט+ברנפלקס
2 לחם מלא+חביתה
4 פירכיות ניראלי+קוטג
סלט+ביצה קשה+טונה
דנונה עם הפצפוצי שוקולד...
ונישנשתי קצת עבאדי איזה 5 כמעט
7 בפברואר 2019, 23:08
ערך קלורי
ארוחת צהריים
תשובה אחת
אכלת מעולה יש פה גם מלא חלבונים מה הבעיה?
W
White girl
באותו הנושא:
מוטיבציה לדיאטה? אכלתי כרגע 2 חבילות קליק.
אכלתי היום לדיאטה..
אני לא מבינה!אכלתי מסודר אתמול אני בדיאטה אני אוכלת טוב כבר איזה חודש מצליחה לרדת הכל טוב ואז
תקשיבו אם אכלתי כל השבוע מסודר אבל היום חרגתי מהכמות קלוריות של הדיאטה שאני אוכלת כל יום אני יעלה במשקל ?
אכלתי היום בסדר לדיאטה?
אכלתי 20 עוגיות קטנות כאלה (לא של שתיים, זה פשוט אותו גודל) ואני בדיאטה זה נורא?
איך אכלתי היום? בסדר לדיאטה או יותר מידי?
איך עליתי אם אכלתי ממש מסודר אני שוקל 59.4 ואני 61.2 עכשיו זה לא הגיוני פשוט
זה טוב לדיאטה? אכלתי בסדר היום?
אכלתי 4 פרכיות שהיה עליהן גבינת שמנת ועגבניה זה לא משמין לדיאטה נכון?
בזמן הדיאטה עם אכלתי 8 תמרים זה נחשב שהרסתי את הדיאטה?