5 תשובות
אולי אכלת משהו ולא שמת לב? אולי ישנת יותר מידי?
שואל השאלה:
אכלתי טוב בוודאות.ומזאת אומרת ישנתי יותר מידי?ממתי זה מעלה במשקל
את שוכחת שאת בת 15 שנמצאת בגיל ההתבגרות.. יכול להיות שהגוף שלך פשוט מתפתח אז המשקל טיפה עולה, אולי גבהת ס"מ, גם את לא רואה שינוי בעצמך. ולא בהכרח גובה זה יכול להיות הכל.
שואל השאלה:
לא משנה קיבלתי מחזור היום אז כנראה בגלל זה
אל תתרגשי זה נוזלים. זה ירד אחרי כמה ימים
באותו הנושא: