3 תשובות
תנסי לשיר לעצמך מול המראה.. לי זה עוזר כי אני מרגישה שאני נותנת לעצמי תשומת לב
אנונימית
אני מזדהה איתך ומה שאני עשיתי זה למצוא אנשים שאין להם בעיה לתת לי הרבה תשומת לב וזה מספק אותי
אני ממש כמוך גם, אני פאקינג צומיסטית חח
תהיי אדישה בקטע הזה .. לי זה עובד ..