3 תשובות
אני חובה את זה בתקופה ארוכה מלחץ ממליץ לך לא להילחם בלחץ וכל הזמן לחשוב "לא נורא אני אתמודד אני חזקה "
שואל השאלה:
זה שאני לא מצליחה לנשום זה לא מחרדה זה כי אני לא מרגישה טוב אבל אני נלחצת מזה שאני לא אצליח לישון כל הלילה
זה שאני לא מצליחה לנשום זה לא מחרדה זה כי אני לא מרגישה טוב אבל אני נלחצת מזה שאני לא אצליח לישון כל הלילה
אנונימית
אני מכירה את זה יש לי את זה גם כל לילה תשנח כם כוס מים עדיף בקבוק מים וכל פעם שיש לך את זה תשתי מים אם יש לך רסקיו זה גם עובד וטוב
באותו הנושא: