4 תשובות
נראה לי להפגש עם קבנ יעזור לך.. ותגיד לו את זה אולי הוא יעביר אותך
להוציא ת"ש איכשהו
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי בעיות תש
אנונימי
קבן אחי ומשם לדבר אתו על הקשיים שיש לך החברתיים הנפשיים, דבר אתו כמה היה לך קשה בטירונות והחוסר זמן בבית.. תנסה להפעיל לחץ ואולי תקבל קהס (קשיי הסתגלות).