10 תשובות
זה מוריד, מכיוון שסה מצב לא בריא וחשיבה לא נכונה.
אבל אם יש בך את הרצון לשנות את המבצע זה בסדר, ואתמוך בך.
אבל אם יש בך את הרצון לשנות את המבצע זה בסדר, ואתמוך בך.
מוריד
עזבי מוריד או לא בריאות לפני הכל
שואל השאלה:
כן אבל אומרים שרזות זה יפה אז לא יודעת
כן אבל אומרים שרזות זה יפה אז לא יודעת
אנונימית
בריאות הכי מושך
אנורקסית זה שלד לא רזה
עדיף לך פאקינג לאהוב את עצמך ולא לנסות שאחרים יאהבו אותך
קודם כל אני יודעת שרשמו על זה שבריאות זה הכל אבל זו האמת, אני לא יודעת איך שאר הבנים, אבל אצלי ספציפית מעדיפים לא ממש רזות ולא מלאות משהו באמצע כזה, הכוונה שלא תיראי כמו מקל סנוקר (זה בסדר גם אני ככה, אני צוחקת על זה בעצמי) וכמובן חשוב להם הכי הכי הציצי ועוד יותר התחת.
(:
(:
שואל השאלה:
אני לא שלד אני חושבת שזה יפה
אני לא שלד אני חושבת שזה יפה
אנונימית
לא.
באותו הנושא: