8 תשובות
סטלהה
בקטע טוב
בקטע טוב
לבכי לפני השינה
הכול יותר שקט אז ברור יותר קל לחשוב טוב ובשקט
אנונימית
נורוז פורר דה קידסס
בלילה יש שקט אפשר לחשוב על הכל במחשבה צלולה
אנונימית
לי אישית זה מזכיר את תקופות שהיו לי תמיד חרדות דווקא בלילה מכל מיני דברים שבצהריים אף פעם לא נלחצתי מהם
משפט נחמד כזה.. בלילה באמת יותר קל לחשוב
בלילה אנחנו עייפים מכדי להעמיד פנים, וזה מתי שאנחנו הכי אמיתיים.
באותו הנושא: