8 תשובות
שואל השאלה:
טוב יאללה,מה שיהיה יהיה.
גם אם זה לא ילך טוב בטוח שזה לטובה.
חברים תחזיקו לי אצבעות שזה לא יהיה כואב מידיי.
אוליי הפעם הקשר שלנו (שנתיים+) מסתיים סופית. :(
אנונימית
אם תרצי לפרוק אני פה
תעדכני אותנו אם יש משהו (:
שואל השאלה:
נעע,אני לא טיפוס כזה,אבל תודה.
אני אעדכן
אנונימית
מחזיק אצבעות
סיכוי גדול.
אוי
אני חושב שכן
תעדכני כשיהיה משהו
יכול להיות שהוא מרגיש שזה כבר לא עובד כמו פעם.. והוא רוצה לדבר איתך פנים אל פנים
מחזיקה לך אצבעות