4 תשובות
זה ממש מטומטם. גרעון קלורי זאת השיטה היחידה שעובדת, ואת לא צריכה להימנע מפחמימות
כן
אבל כשתחזור לאכול פחמימות הגוף שלך יגיב בצורה נוראית(אפילו ממש מעט)
בעיקרון זה יכול לעבוד, אבל זה לא ממש בריא לעשות את זה וזה לא יעיל לטווח הארוך.
אם תפחית בפחמימות אתה כנראה תרגיש חוסר אנרגיה.
סביר מאוד שאתה תישבר תוך כמה ימים כי קשה מאוד להחזיק מעמד בזה.
אנונימית
כן
אבל גם תלוי כמה שטויות אוכל בנוסף