13 תשובות
למה לעזאזל.
לייסטר למה את רוצה שיתוק שינה
תהיי ערה הרבה מאוד זמן...
אמלה מזה ולמה את רוצה את זה
מזה שיתוק שינה?
אנונימית
עדיף שלא,
זה מפחיד מאוד
שיתוק שינה זה כשאתה קם ולא יכול לזוז ,משהו כזה,
אני קמתי ולא יכולתי לפתוח את העיניים או לקום למשהו כמו 5 דקות
אי אפשר
אנשיםם תבינוו שיתוק שינה זה לא מסוכן!
לשאלה- את יכולה לנסות לישון על הגב
אנונימית
מה הלוז זה הדבר הכי מפחיד שקיים בעולם אולי.
אל.
*סכנה ספאם וצומי*
חח גמאני רוצה לחוות את זה פעם *~*
לישון על הגב עם הידיים בצדדים ולא לזוז
אנונימית