התחברות
הרשמה
אני לא מבינה למה מסוף שנה יש לי בחילות בהסעה בבוקר, למה זה יכול להיות?
27 באוגוסט 2012, 06:47
בחילות
הריון
בריאות
מחשבים
תשובה אחת
יכול להיות שיש לך רגישות לנסיעה בבוקר, אם את לא יכולה תגידי למשפחה שלך שתלווה אותך במכונית או שתלכי ברגל
Sakura is my life
באותו הנושא:
מה לעשות בהסעה לבית הספר?
קמתי בבוקר עם רעידות בחילות דופק מהיר כאבי בטן, כאבי ראש חולשה.. מזה יכול להיות?
בתור ילד בהסעה יש לי את הזכות להחליט איפה אני יושב?
למה כל הזמן בבוקר שאני קם בשעות מוקדמות יש לי בחילות?
בחילות וחוסר תיאבון בבוקר - למה בבוקר יש לי בחילה ואין לי תיאבון?
קמתי על הבוקר מהמיטה עם בחילות, בלי כוח לזוז, איך להעביר את הבחילות?
עם שתיתי שייק פרות בבוקר ואני ממש רוצה עוד אחד אפשר או שבסוף אני ישמין?
נקרעה לי החצאית ואני כבר בהסעה מה לעשות?
היום בהסעה.. בנים ובנות בקשה תעזרו יש פירוט
היום בהסעה דיברתי עם ילדה שאני מחבב, אנחנו סוג של ידידים אבל נפגשים רק בבית ספר.
יש לי כאב ראש בחילות סחרחורות חולשה האם זה קשור לזה שאני ער משעה 5 בבוקר?