9 תשובות
נופ
את עדיין אוקראינית אם זה סבא רבא שלך
לא את פשוט לא ידעת את זה
שואל השאלה:
תודה רבה לכל העונים, ממש לא נעים לי מחבר שלי כי אמרתי לו ולאבא שלו את זה ואין לי כבר איך להסביר את עצמי
תודה רבה לכל העונים, ממש לא נעים לי מחבר שלי כי אמרתי לו ולאבא שלו את זה ואין לי כבר איך להסביר את עצמי
קודם כל זה כל כך משנה?.. וגם את כן עדיין אוקראינית פשוט בכמות פחותה יותר אם זה סבא רבא
זה לא שקר את פשוט לא היית מודעת לאמת אז אמרת מה שחשבת שנכון
את לא שיקרת את בסך הכל לא ידעת..
זה לא שקר כי את לא ידעת את זה
לא קרה כלום.. קורה שטועים
באותו הנושא: