6 תשובות
שואל השאלה:
אם יש לי תור ב19 לחודש יכאב לי בזמן הלימודים כשחוזרים? זה די קרוב התאריכים
אולי קצת
לי עשו בזמן שנת הלימודים
את לא תרגישי כלום זה עם הרדמה
אנונימית
שואל השאלה:
יכאב לי אחרי שיורידו את התפרים?
התהליך עצמו לא כואב.
עשו לי הרדמה מקומית, זה מהיר ונסבל.
הורידו לי בפנים
עשו הרדמה מקומית אז רק הזריקה קצת כאבה
ולפי מה שאני זוכר הורידו לי את התפרים תוך שבוע