12 תשובות
לא
הן צריכות להתפלל ולתת לנו השגחה מלמעלה
כן כמו כל אזרח אין להם שום תירוץ לא להתגייס
כן לא רואה שום סיבה שלא.
לא, צבא זה פריצות נוראה, ולגבי שירות לא נראה לי שיש בעיה (אם זה מקומות טובים....)
לא שירות צבאי כי ככה הן עוברות על ההלכה ושירות לאומי כן ברור כי גם הן צריכות לתרום למדינה כמו כל אזרח אחר(יש עוד סיבות כמובן אבל זו העקרית)
אם המדינה הייתה צריכה אותן אז לא הייתה להן אפשרות בחירה, עובדה שיש.
שיעשו מה שבראש שלהן
אנונימי
אשמח להבין איך הן בדיוקות "עוברות על ההלכה"
פריצות...וכויצא בזה
נייקי יש איסור בהלכה להיות תחת פיקוד של גבר או משהו כזה כשאתה לא יכול לעזוב לא בידיוק בקיאה בזה אבל כן
הן לא חייבות להיות בפיקוד תחת גברים.
כמו שיש חרדים שהתחילו להתגייס ומן הסתם הם בהפרדה גם מכאלה שלא חרדים אפשר לשלב גם את החרדיות ולהפריד בלי בעיה
^^בנות דתיות בפיקוד תחת בחורה ולא גבר
זה לא רק זה זה גם אם יתחילו איתה וכאלה דברים לא בטוח שהיא תצליח לעמוד בניסיון אבל זה לא רק זה יש עוד המון דברים...חוץ מזה שהיא מקסימום תהיה גו'בניקית וזה לא נצרך ואם היא תהיה קרבית אז זה איום כי בנות זה לא מתאים להם קרבי