11 תשובות
איך לשנוא אנשים
חוץ מהמקצועות שלומדים ? לא באמת לימדו משהו שיעזור לי להתמודד עם החיים אחרי הבית ספר כיאלו רק נותנים לי אפשרות ללמוד בעתיד אם אצא עם בגרות מלאה
שואל השאלה:
לי גרמו להרגיש חרא ושלא יצא ממני כלום
לי גרמו להרגיש חרא ושלא יצא ממני כלום
כלום.
זה באמת נכון שלא מלמדים כלום לחיים
זה באמת נכון שלא מלמדים כלום לחיים
להסתדר עם לחץ
עם חוקים, עם מסגרת
עם חברה שונה, אנשחם שאני לא מחבב
והכי חשוב למדתי לעשות מה שצריך לעשות גם אם אני חא חושב שזה נחוץ
עם חוקים, עם מסגרת
עם חברה שונה, אנשחם שאני לא מחבב
והכי חשוב למדתי לעשות מה שצריך לעשות גם אם אני חא חושב שזה נחוץ
אני בטוחה שזה לא נכון
לימדו אותי תקשורת וסיטואציות חברתיות וגם לימדו אנגלית
השאר אני לא ממש אצטרך
לימדו אותי תקשורת וסיטואציות חברתיות וגם לימדו אנגלית
השאר אני לא ממש אצטרך
אנונימית
איך לשנוא את עצמי ואת החיים שלי.
אנגלית,מתמטיקה ולקרוא ולכתוב
חוץ מזה זה סתם בזבוז של זמן
לימד אותי להתייאש, לשנוא את האנושות להבין שהעולם חרא וגם-
school kills artist
חוץ מזה זה סתם בזבוז של זמן
לימד אותי להתייאש, לשנוא את האנושות להבין שהעולם חרא וגם-
school kills artist
לכתוב, לקרוא ואת כל המקצועות שיש בו.
לא הרבה דברים שימושיים.
לא הרבה דברים שימושיים.
לימד אותי עצמאות
כמה אני שונאת בני אדם
אנונימית
באותו הנושא: