3 תשובות
קודם כל לא הבנצי את שוקלדת 40?
ולא נורא זה קורה טל תתאיישי תחזרי למסלול הרגיל ותלכי לדיאטיקנית או תזונאית אפ צריך
ולא נורא זה קורה טל תתאיישי תחזרי למסלול הרגיל ותלכי לדיאטיקנית או תזונאית אפ צריך
שואל השאלה:
לא
ירדתי 40 קילו
לא
ירדתי 40 קילו
אני לא יודעת איזו דיאטה את עושה ומה התפריט אבל יכול להיות שההתקפי האכילה האלה באים כתוצאה מהרעבה, יש המון אנשים שאוכלים לא מסודר ולא מאוזן ומכניסים הרבה פחות קלוריות ממה שהם צריכים לכן הגוף מנסה להילחם בהרעבה וגורם לאדם לרצות המון אוכל בלי יכולת לשלוט על זה, כדי לפצות על כל הקלוריות החסרות לגוף. אני לא יודעת כמה את שוקלת עכשיו, אבל לרזות 40 קילו זה ללא ספק הרבה וזה טראומתי לגוף, אני מציעה לך ללכת לתזונאית ולעשות את התהליך חיטוב בצורה בריאה ומאוזנת ולאהוב את עצמך כמו שאת !! בהצלחה!
באותו הנושא: