6 תשובות
שואל השאלה:
^נרגעים ממה? אני לא לחוץ ואין לי חרדה
אנונימי
יוצאת לבחוץ מנסה נשימות עמוקות יותר
שואל השאלה:
ניסיתי לנשום לאט ולתת למחשבות בראש לרוץ אבל זה לא עוזר :/ אין לי אוויר ואז אני מתנשם
אנונימי
שואל השאלה:
כבר כמעט חודש שאני בקוצר נשימה והיו כמה פעמים שהיה לי קדם עילפון (כל פעם כזאת היו לי סחרחורות וכמעט התעלפתי, אבל אם אני נח ויושב/נשען על משהו אז זה נחלש ואחרי כמה זמן נרגע)
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא רוצה ללכת לרופא
אני רוצה למצוא פתרונות חלופיים
רופא זה מוצא אחרון
אנונימי
מוציאה את הראש לחלון נחה ולוקחת משאף
באותו הנושא: