6 תשובות
יעבור תוך שבוע ומשהו בטח ולא תרגישי כאב
שואל השאלה:
שבוע ? זאת היד החזקה שלי..
שבוע ? זאת היד החזקה שלי..
אנונימית
תלכי לרופא
תפני לרופא המשפחה שלך.
בשביל זה הם קיימים
בשביל זה הם קיימים
לא קשור אם היא חזקה.. בדרך כלל לוקח זמן עד שעובר כאב
שואל השאלה:
לא כאילו התכוונתי שאם זה יכאב שבוע אז יהיה לי קשה לכתוב וכל זה
לא כאילו התכוונתי שאם זה יכאב שבוע אז יהיה לי קשה לכתוב וכל זה
אנונימית
באותו הנושא: