5 תשובות
תגידי להורים ותנסי לשים כובע.
כן כדאי להגיד, זה לא טוב לשמור על הבעייה ולתת לה להחמיר
לי אישית יש בעייה בקרקפת אבל זה לא פסיכולוגי
לי אישית יש בעייה בקרקפת אבל זה לא פסיכולוגי
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימית
להגיד להורים ברור, תלכי גם לרופא עור לבעיית הקרקפת.
לכי לרופא עור אבל רופא איכותי בבית חולים לא רופא של קופת חולים... הם הכי טובים.מנסיון
באותו הנושא: