6 תשובות
כן
וואו
אני אכלתי בוקר ב13:10
צהריים 15:30
ועוד לא אכלתי ערב xd
אז כן, אני מניחה שזה מסודר
אני אכלתי בוקר ב13:10
צהריים 15:30
ועוד לא אכלתי ערב xd
אז כן, אני מניחה שזה מסודר
אנונימית
מסודר++
וואו מושלם
אבל איך ערב בשמונה אם עוד לא שמונה?
יאפ
באותו הנושא: