אני עייפה כלכך אחרי כל היום ואני צריכה ללמוד למבחן שאני לא יודעת כלום אליו (המשך)
ואני צריכה לחפש דברים בבית לפרויקט שיש באומנות אבל זה אני פשוט יגיד למורה ששכחתי או משהו... עכשיו אם אני ילמד אני ידע רק נושא אחד ואם אני לא ילמד אני ילך לישון עכשיו ויהיה ערנית מחר. מה עדיף?
מוקדם מכדי לישון, שינה מרובה סופה כמעט כמו שינה מומעטת. בכל מקרה, עדיף ללמוד משהו אפילו קטן כדי לדעת. לכי לישון בתשע עשר מוקדם יחסית כדי להיות עירונית, בהצלחה:)