התחברות הרשמה

יש פה בנות שמקיאות/הקיאו בעבר?(אוכל) ואפשר לדבר איתן בפרטי?

איך להפסיק את זה? אני יודעת שזה רע ושום דבר טוב לא יצא מזה, כל פעם שאני מקיאה אני מרגישה שאני מקיאה את הנשמה הבטן והגרון שלי שורפים!!
ולא אין מצב שאני מספרת את זה להורים
8 בנובמבר 2019, 23:50
בולמיהאנורקסיההקאותהפרעות אכילהייאוש    
3 תשובות
גם לי זה היה פעם
ז
זאת שמכורה לחתיכים
זה אמור לעבור עם הזמן
ז
זאת שמכורה לחתיכים
למה שלא תספרי את זה..?
זה נורמלי להקיא
אנונימית
באותו הנושא:
איך אני מקיאה את האוכל שאני אוכלת?
בנים יקרים מעניין אותי לדעת- מה אתם חושבים על בנות שמקיאות בכוונה?
נכון יש בנות שמקיאות בכוונה..?
בנות שמקיאות
חיילים- באמת בטירונות מכריחים אתכם לשתות עד שמקיאים? האם אנשים אשכרה הקיאו בגלל זה או דברים אחרים בצבא?
בנות תענו מאנונימי, מי כאן מקיאה את האוכל בכוונה?
איך הם לא הקיאו אחרי כמות כזו מטורפת של אוכל??
אני מקיאה אוכל יומיים (בכוונה) אני כבר נחשבת בלומית?
יש פה אנשים ששתו ובחיים לא הקיאו ?
איך מקיאים בכוונה? ראיתי שיש בנות שמקיאות בכוונה
כשהייתם בטיולים שנתיים אנשים הקיאו באוטבוס?