10 תשובות
לא
Oka
ממש ממש לא
לא מסוכן אבל זה מראה שמשהו במוח לא תקין
הגוף אמור להתעורר אוטומטית אחרי גג 12 שעות
שואל השאלה:
לא משנה בדקתי וישנתי בכלל ב1 עד 13:00
אנונימית
לא חושבת שזה מסוכן
לא
זה לא בריא, אבל לא מסוכן.
במידה וזה חוזר על עצמו צריך לראות רופא.
לא זה בסדר, פשוט לא הכי בריא
אני ישנתי רוב החופש בין 13 ל16 שעות וזה בסדר..
חחח לא ממש בריא
התכוונתי חחח לא,זה דיי בריא