8 תשובות
אז אולי ללכת לפסיכולוג/ית
שואל השאלה:
אבל איך איך אני ילך בכוחות עצמי? ההורים לא ממש מבינים תמצב
אז אולי תדברי עם יועצת בבית ספר ותספרי לה על מה שעובר עלייך ואולי היא תתן לך עצות. ותספרי לה שאת מרגישה שההורים שלך לא מבינים את המצב ואולי היא תוכל לנסות להסביר להם.
שואל השאלה:
לא אני לא רוצה תפריט
תנסי לבקש עזרה, תבקשי עזרה עד שאת מוצאת אותה.
תסבירי להורים שלך שהפרעות אכילה זה מסוכן. תביאי להם מאמרים של אתר "כמוני" על הפרעות אכילה.
ללכת לדיאטנית.
ללכת לדיאטנית
שואל השאלה:
היועצת שלנו מפגרת.....ויש לי הפרעת אכילה אז הם רגילים שאני סביב הנושא הזה ודמוי גוף אבל הם לא מבינים כמה זה חמור