2 תשובות
בטח שהיה קשה
יש כל מיני דברים, לפעמים יקחו אתכם למקומות שעדיין עומדים והם המבנה המקורי, לפעמים למוזאונים לפעמים לשיחזורים ולפעמים לאדמה שבא הגטו עמד עליה והוא הושמד
כן קבלתי משהו משמעותי לחיים, אני עוד לא יודעת מהו
לא פחדתי להיות שם הרגשתי בטוחה מאוד
קבלתי צמרמורות מהכל אבל מה שבאמת הכה בי קשה זה יער לפוחובה
והנסיעה עלתה 4800 שקל + 400 שקל לבזבוזים
^ זה לא משתנה, זה מחיר מסובסד