17 תשובות
שואל השאלה:
זה רעל,
זה גורם לאוטיזם
לא לכל האנשים זה באמת טוב זה יכול להיות אפילו מסוכן..
ויש עוד המון דברים שאין לי ממש כוח להיכנס לזה עכשיו
אנונימית
אני גם נגד, חושבת שזה מזיק מאשר שזה מועיל.
נגד גם כדורים ותרופות.
זה ממש לא רעל, זה נגד מחלות.
גורם לאוטיזם? מאיפה שמעת את השטות הזאת?
יכולות להיות תופעות לוואי של חום ובחילות או משהו אבל זה חלק מהתהליך של החיסון, אם לא תעשי חיסונים את יכולה להידבק במחלות קשות שקשה לטפל בהם. הרבה יותר מסוכן זה להסתובב בעולם בלי חיסונים.
שואל השאלה:
לא נדבקתי בשום דבר טפו טפו טפו
מכירה אנשים שלמרות שהתחסנו הם נדבקו בכל מיני מחלות.
זה עשוי מכל מיני חומרים שהם רעל,
כמו אלומינום,להכניס אלומיניום לגוף זה לא נשמע לי בריא במיוחד.
ולזה שזה גורם לאוטיזם יש הוכחות ויש לזה ביסוס,פשוט מוחקים כל הזמן אתרים ודברים שמעלים על זה,תקראו קצת באינטרנט..
אנונימית
לא נידבקת כי יש חיסונים שעושים לך אותם כשאת ממש קטנה
ואף פעם לא שמעתי על זה שיש החיסון אלומיניום או מה שאת אומרת.. אבל אם יש לך קישור עם הוכחה אני אשמח לראות
שואל השאלה:
אחפש קישור,ההורים שלי נגד מאז ומתמיד ככה שלא קיבלתי אף חיסון אף פעם..
אנונימית
אוקי.. אז תבדקי ותשלחי
נראלי זאתי יש לה קצת בעיות נראלי זה בגלל שהיא לא חוסנה..
בלי חיסון טטנוס מפצע מברזל היינו חוטפים דלקת קרום המוח והיה לנו כאבים נוראיים (אין לזה טיפול), בלי חיסון שפעת כל אחד מאיתנן היה בבית חולים לפחות פעם בחודש.
חיסונים זה חיוני, זה מציל אותנו
חיסון זה החיידקים ביותר קצת ויש אנשים שזה יכול להועיל להם, אבל לחלק לא.
שואל השאלה:
חיסון טטנוס הוא שונה מחיסונים אחרים (חצבת,פפילומה וכו)
אנונימית
חיסונים ממש לא גורמים לאוטיזם, זה אחד הטיעונים המטומטמים בלי להעליב. והם בריאים לחלוטין.
אולי במקום לקרוא רק על למה חיסונים זה רע תנסי לחפש באינטרנט גם למה חיסונים זה טוב
חיסונים עזרו להעלים מהעולם מחלות מדבקות קשות. אי אפשר להשוות בין כדורים לבין חיסון.
זה מוכח מדעית לעזור למערכת החיסונית שלך לתפקד בצורה המיטבית מול נגיפים ומחלות למינהם בפעם הבאה שתפגשי אותם ותנחשי מה רוב האנשים שקיבלו חיסונים לא חוו תופעות לוואי כמו פאקינג אוטיזם אחרי החיסון כי זה בולשיט.
זה שלא נדבקת מכלום לא אומר שלא תדבקי בעתיד. לכן אני אומרת לך, לכי להתחסן.
יש אנשים כמו תינוקות וקשישים ואנשים שלא יכולים להתחסן מבעיות רפואיות שיכולים להידבק מלא מתחסנים סקפטיים שלא מבססיפ את המידע שלהם על המציאות ואז את רואה עלייה בחולי החצבת כמו מה שקרה בירושלים ועדיין.
הטענות שלך הופרכות אולי מיליון ואחת פעמים ואני לא מאמינה שצריך להסביר לאנשים שאין משהו בחיסון שגורם לאוטיזם כי זה משהו מולד ולא משהו שקורה בבום,הטענה הזאת היא אבליסטית ומטומטמת.
אני מקווה שיעצרו את ההורים שלך כי הם ליטרלי מסכנים את הציבור בכך שהם לא מחסנים אותך.
וחוץ מזה המיתוס שחיסון אמור לחסן אותך מכל מחלה,נופ.
חיסון אמור לחזק את המערכת החיסונית שלך ולהקטין את סיכויי הנגיף להתפשט בגוף שלך ולהשמידו.
אבל את יכולה להידבק ממחלות אחרות,מה זאת הטענה הטיפשית הזאת. האינטיליגנציה של ההורים שלך מטרידה אותי.
אוטיזם זו מחלה מולדת, אי אפשר לקבל אוטיזם מחיסון.
את מבינה משהו מהחיים בכלל?
שואל השאלה:
https://youtu.be/u8j4h3c794y
עדויות של נפגעי חיסונים
אנונימית
^ אף אחד לא אומר שהם חלו בגלל החיסונים שהם קיבלו.
ואז מה אם אתה חולה אחרי חיסון? אם אתה מבריא זה רק אומר שהחיסון גרם לגוף שלך להיות חזק יותר ולהתגבר על המחלה בקלות
חוץ מזה הסיכויים שלך לחלות מחיסונים נורא קלושים, את יכולה להיות חולה באמת מחיסון אם המערכת החיסונית שלך ברצפה.
אני מניחה שהמערכת החיסונית שלך במצב מצוין ככה שאין מה לדאוג לחלות מחיסונים.

ובאשר לתופעות לוואי כמו חום? זה לא בהכרך מעיד על חולי. זה מעיד על כך שהגוף הורג בחיידק החלש