2 תשובות
תחום הגדרה והצבה זה אותו דבר
לכל פונקצייה יש תחום הגדרה משלה:
פולינום (או אי-רציונאלית) - כל איקס.
רציונאלית - המכנה לא שווה ל-0.
שורש - הביטוי בתוך השורש גדול או שווה ל-0.
ראציונאלית עם שורש במכנה - הביטוי בתוך השורש גדול ממש מ-0.
או לפי הדוגמה שלך- איקס גדול או שווה לאפס. אין קשר לשאר המשוואה.
לכל פונקצייה יש תחום הגדרה משלה:
פולינום (או אי-רציונאלית) - כל איקס.
רציונאלית - המכנה לא שווה ל-0.
שורש - הביטוי בתוך השורש גדול או שווה ל-0.
ראציונאלית עם שורש במכנה - הביטוי בתוך השורש גדול ממש מ-0.
או לפי הדוגמה שלך- איקס גדול או שווה לאפס. אין קשר לשאר המשוואה.
שואל השאלה:
לא מכנה
זאת המשוואה זה שווה ל2 מינוס איקס
השאלה זה אם גם את זה צריך לעשות כגדול שווה איך שזה,או להעלות בריבוע כמו עם השורש,ואז לעשות גדול שווה
לא מכנה
זאת המשוואה זה שווה ל2 מינוס איקס
השאלה זה אם גם את זה צריך לעשות כגדול שווה איך שזה,או להעלות בריבוע כמו עם השורש,ואז לעשות גדול שווה
אנונימית
באותו הנושא: