2 תשובות
תחום הגדרה והצבה זה אותו דבר
לכל פונקצייה יש תחום הגדרה משלה:
פולינום (או אי-רציונאלית) - כל איקס.
רציונאלית - המכנה לא שווה ל-0.
שורש - הביטוי בתוך השורש גדול או שווה ל-0.
ראציונאלית עם שורש במכנה - הביטוי בתוך השורש גדול ממש מ-0.


או לפי הדוגמה שלך- איקס גדול או שווה לאפס. אין קשר לשאר המשוואה.
שואל השאלה:
לא מכנה
זאת המשוואה זה שווה ל2 מינוס איקס
השאלה זה אם גם את זה צריך לעשות כגדול שווה איך שזה,או להעלות בריבוע כמו עם השורש,ואז לעשות גדול שווה
אנונימית