4 תשובות
כן, אם הוא לא חושב ככה, פשוט שימי עליו זין, אבל כמו ש"סתם מניאק" אמר, אין לך ממש סיבה לא לדבר איתו
אלא אם כן הוא ידיד שלך או משהו, אבל גם אם כן, עדיין תדברי איתו, פשוט תנסי לפתור את זה אם הוא לא מרגיש אותו דבר
אל תתייחסי אבל מתי שהוא יזכר לענות לך או לרשום הודעה תסנני אותו גם וזהו
שואל השאלה:
ואם הוא לא חושב ככה
הוא איתי באותה קבוצת וואטסאפ הוא שולח הודעה מידי פעם ולא מגיב למה שאני רושמת למרות שהוא רואה
ואם הוא לא חושב ככה
הוא איתי באותה קבוצת וואטסאפ הוא שולח הודעה מידי פעם ולא מגיב למה שאני רושמת למרות שהוא רואה
אנונימית
באותו הנושא: