התחברות
הרשמה
מה ההבדל בין דלקת בגיד אכילס לקריעה שלו או חלק ממנו?
17 בדצמבר 2019, 00:30
הבדלים
דלקות
מושגים
רפואה משלימה
גיד אכילס
2 תשובות
שואל השאלה:
באינטרנט היה רשום שדלקת זה קרעים בגיד
L
L0VE Y0U
קריעה זה רע בסיבים דלקת זה פשוט חיידקים בשריר שאמור להיות מחוטא
O
Owwwwwwwwwwwww
באותו הנושא:
יש לי דלקת בגיד אכילס מה זה אומר??
מישהו פה עבר דלקת בגיד?
נקלף לי העור בגיד האכילס(מעל עקב הרגל)מנעל חדשה וזה שורף לי מאתמול נראלי ניסיתי ללכת עם נעל יותר משוחררת לא עבד.כנסודחוף
דלקת בגיד אכילס
האם לדעתכם יש הבדל בתדירות קריעת הדפים בין הבנים לבין הבנות?
טיפול בדלקת בגיד - דלקת בגיד ביד, כמו טניס אלבו, מלבד תחבושת אלסטית מה ניתן עוד לעשות, למי יש ניסיון אישי?
דלקת בגיד בכף הרגל מצריכה קביים? ולכמה זמן?
יש לי דלקת בגיד כבר תקופה של כמה חודשים
אם יש לי דלקת בגיד ברגל צריך לחבוש את הרגל?
יש לי דלקת בגיד אם לא היו מגלים היו יכולים לכרות לי את הרגל?
מה ההבדל בין הדלקות, התאהבות, קראש, אהבה?