6 תשובות
מה מה זה אומר זה אומרת שתפסיקי מה ככ קשה להבין
אנונימית
שמותר לך לספור אבל רק לעצמך אחרת זה מציק
תפסיקי עם זב
זה מציק כשמישהו אחר מעיר לך על האוכל שלך, זה גורם לך להרגיש מבוכה וכעס. גם לך לא יהיה נעים אם נגיד מישהי אנורקסית תבוא ותגיד לך הערות על כל דבר קטן שאת אוכלת. תתעסקי בעצמך
שואל השאלה:
אני לא מעירה אני פשוט סופרת אותם לעצמי כדי שאני אדע אני לא מעירה להם אני פשוט אומרת להם כמה קלוריות יש במה שהם אוכלים כי לדעתי אנשים צריכים להיות מודעים ושיעשו מה שבא להם עם זה
אני לא מעירה אני פשוט סופרת אותם לעצמי כדי שאני אדע אני לא מעירה להם אני פשוט אומרת להם כמה קלוריות יש במה שהם אוכלים כי לדעתי אנשים צריכים להיות מודעים ושיעשו מה שבא להם עם זה
אנונימית
אבל תקשיבי, אם אני אוכלת משהו לא בריא, בשביל להנות, ומישהו בא ומסביר לו כמה זה נורא ומשמין, אני אכעס. מאוד. התיאבון שלי ירד וארגיש שמנה ומבואסת. תאמיני לי שאנשים מודעים למה שהם אוכלים, ואם הם היו רוצים לדעת כמה קלוריות הם היו סופרים
באותו הנושא: