27 תשובות
כן הוא ישות טובה שעוזרת לנו
הוא המציא את המושג. הוא הכל. הוא גם בטוב וגם ברע
לא מאמין בו אבל אם הוא היה קיים אז לא
מבחינתי ולדעתי הוא לא קיים, אך כל אחד ואמונתו.
תלוי בהגדרה.
אנונימי
אלוהים יודע הכל
ה' הוא שיא השלמות
"טוֹב ה' לַכֹּל, וְרַחֲמָיו - עַל כָּל מַעֲשָׂיו, (תהילים קמה, ט).
"טוֹב ה' לַכֹּל, וְרַחֲמָיו - עַל כָּל מַעֲשָׂיו, (תהילים קמה, ט).
כן
לדעתי לא הוא לא קיים והוא ממש לא טוב
כן, הוא שלמות.
טובה? טובה זאת לא מילה כדי לתאר אותו! הוא ישות מושלמת:))))
ישות טובה? תיקח תכפיל את המספר הכי גדול שקיים זה כלום לעומת הטוב והחסד והצדק שבו.
כן, אני תמיד חושב שהוא תעלומה כאילו כשקורים לי דברים לא טובים אני ישר מתנפל עליו וכועס לכמה דקות, ושואל למה? אבל אח"כ אני חושב שאולי הוא רוצה ללמד אותי משהו, ולפעמים אני חושב אלוהים אוהב אותי אבל לפעמים יש לו דרכים מאוד משונות להראות את זה , דרכים שאני לא מצליח כל כך להבין
כמובן, הוא מושלם.
במילים שלנו כן אבל אי אפשר להגדיר רת אלוהים למושגים פשוטים כמו טוב ורע
כי הוא קבע את משמעותם
כי הוא קבע את משמעותם
כן. טוב מושלם.
דקארט אומר שאם קיים אל מסוים שהוא כביכול מעליך אז הוא נחשב "רע"
אם אתה רוצה אני יכולה לפרט לך למה בפרטי
אם אתה רוצה אני יכולה לפרט לך למה בפרטי
בטח שכן, הוא הישות הכי טובה בעולם. כל דבר שהוא עושה זה למענינו. "הכל טוב, השאר לטובה". הוא יודע הכי טוב מה מתאים לנו ומה לא ואת זה נשאיר לו. הוא לא שוכח כלום, גם אם זה לא נראה לנו, הוא לא שוכח אף אחד והכל נמצא בטיפול שלו. שלא נדבר על זה שהוא בכלל המציא את המושג "טוב".
ברור. א-לוהים הוא מושלם.
כע
כן
אם אתה מאמין במערכת של יהדות אז לא שייך שלא להאמין שהוא טוב ( על זה כל היהדות שבגלל שהוא מושלם הוא רצה להטיב לנו .)
אם הוא קיים אז לא לדעתי
לא צריך להיות איינשטיין בשביל להבין את זה
לא צריך להיות איינשטיין בשביל להבין את זה
במידה והוא היה קיים אז לא.
כן הוא הכל הוא הטוב והרע והוא ברא כל אחד ואחד שחי ונושם וגם מי שלא חי ונושם
כן הוא אוהב אותך ורוצה לעשות לנו טוב ולעזור
באותו הנושא: