6 תשובות
זה בסדר . פשוט תזכרי לא להתאייש לחלוטין
זה בסדר לא כל יום צריך להתאמן אפשר גם פעם פעמיים בשבוע
שואל השאלה:
ךא אני בשבוע האחרון הץאמנתי כל יום וגם עשיתי הליכות והיום אין לי כוח לכלום אני אמורה לקבל לול
אנונימית
אמלה הלוואי שלי היה כל כך כוח רצון
לא זה בסדר כולנו בני אדם מידי פעם מותר לא להתאמן הכל טוסט
שואל השאלה:
אוקי קמנו מוקדם כי אנחנו נוסעים לצפון
אז עשיתי אימון מהיוטיוב של chloe ting ועשיתי עוד משהו מהפינטרסט היה קשה כי זה אימון קשה אבל ההרגשה טובה
שנחזור הביתה זה כנראה בערב ואני אעשה עוד כמה אימונים
אנונימית