3 תשובות
לא
שואל השאלה:
אז מה אני עושה אם אני רוצה להוכיח ששני ישרים מאונכים כי הם חלק משני ישרים מאונכים אחרים?
אז מה אני עושה אם אני רוצה להוכיח ששני ישרים מאונכים כי הם חלק משני ישרים מאונכים אחרים?
אם את רוצה להוכיח שישרים מאונכים תכתבי ככה-
נגיד
ab_dc
(מעל הקן תחתון תעשי קו ישר
מקווה שעזרתי
נגיד
ab_dc
(מעל הקן תחתון תעשי קו ישר
מקווה שעזרתי
באותו הנושא: